De bierbrouwers van Nederland nemen al jarenlang hun verantwoordelijkheid. Voor de mensen en voor de wereld om ons heen.
Lees meerDe Nederlandse brouwers dragen vanaf het begin in 2001 aan de BOB-campagne in Nederland bij. De combinatie van positieve voorlichting en handhaving zorgde voor vestiging van een sociale norm. BOB is een ingeburgerd begrip. De samenwerking met o.a. Veilig Verkeer Nederland wordt voor 4 jaar verlengd.
Lees meerDe horeca moet nog langer gewacht worden op de eerste versoepelingen. Nederlandse Brouwers vreest voor de gevolgen en vraagt daarom het kabinet de horeca maximaal te steunen.
Lees meerVandaag roepen Koninklijke Horeca Nederland en Nederlandse Brouwers in een gezamenlijke advertentie ‘We missen je’ op ons aan de regels te houden en nog even vol te houden.
Lees meerVoor de twaalfde maand ligt de bierverkoop fors lager. Sinds de eerste lockdown in maart 2020 heeft de horeca ruim 70% minder bier verkocht. Brouwers in Nederland snakken naar het moment dat de maatregelen voor de horeca worden versoepeld.
Lees meer